به برترین مرجع تخصصی ویلا در ایران خوش آمدید.

کشف ۵ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

پنجشنبه 9 بهمن 1399
0:26
Casper

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد که پاسخ فوری سارقان هنوز در جریان آموزش نیروی پلیس است و اعلام کرد که کلانتری 5 میلیارد دلار از کلانتری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) جمع آوری کرده است. به گزارش اخبار ایران من ، سردار مهدی معصوم بیگی وی بر اساس در دسترس بودن پولشویی اظهار …

کشف ۵ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه https://myirannews.ir/اتفاقات/کشف-۵-میلیارد-ریال-ارز-قاچاق-توسط-پلیس-ف/ https://myirannews.ir/اتفاقات/کشف-۵-میلیارد-ریال-ارز-قاچاق-توسط-پلیس-ف/#respond اخبار ایران من Mon, 25 Jan 2021 17:52:51 0000 اتفاقات رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد که پاسخ فوری سارقان هنوز در جریان آموزش نیروی پلیس است و اعلام کرد که کلانتری 5 میلیارد دلار از کلانتری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) جمع آوری کرده است. به گزارش اخبار ایران من ، سردار مهدی معصوم بیگی وی بر اساس در دسترس بودن پولشویی اظهار …

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد که پاسخ فوری سارقان هنوز در جریان آموزش نیروی پلیس است و اعلام کرد که کلانتری 5 میلیارد دلار از کلانتری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) جمع آوری کرده است.

به گزارش اخبار ایران من ، سردار مهدی معصوم بیگی وی بر اساس در دسترس بودن پولشویی اظهار داشت: همراهان به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای ارتقا measures اقدامات کنترل و جلوگیری از جریان قاچاق از مرز ملی ، 22 هزار و 900 دلار بدون وجه از مسافر پیدا شده در دهلی .

وی همچنین با بیان اینکه ارزش درآمد حاصل از آن 5 میلیارد دلار محاسبه می شود ، افزود: همه دلارها توقیف شده و برای محاکمه به قضات و متهمان تحویل داده شده اند ، زیرا هیچ اسناد معتبری توسط مسافر در هند صادر نشده است.

معصوم بیگی با توجه به انواع قاچاق و پولشویی ، در کلانتری ها به عنوان یکی از بهترین افسران پلیس با پلیس تجمع کرد و گفت: در 9 ماه امسال. دارایی ها 42٪ افزایش در شناسایی جریان نقدی است.

وی افزود: در این مدت 987 نفر به جرم قاچاق ، 120 نفر به جرم قاچاق پول غیرقانونی و 11 نفر به جرم قاچاق طلا و فرودگاه توسط پلیس پیشگیری ناجا دستگیر شده اند.

به گزارش روزنامه معصوم بیگی ، با قدردانی طولانی مدت و تلاش مستمر پلیس فرودگاه در حفظ صلح و امنیت در زندانهای کشور ، وی اظهار داشت: در سال جنگ ، مبارزه با قاچاق یکی از مهمترین اقدامات پلیس است.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اتفاقات/کشف-۵-میلیارد-ریال-ارز-قاچاق-توسط-پلیس-ف/feed/ 0


[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]