به برترین مرجع تخصصی ویلا در ایران خوش آمدید.

۱۰ اتهام یحیی – اخبار ایران من

پنجشنبه 9 بهمن 1399
7:12
Casper

به نظر نمی رسد پرسپولیس راهی بهتر از یحیی گل محمدی داشته باشد. انتقاد به معنای انکار نیست. با این حال ، آنها باید از برج عاج پایین بیایند ، به انتقادات گوش فرا دهند و با جدیت وارد عمل شوند. حسن رفتار و سخنان خوب وی توسط حمید مطهری تا حدودی پاسخ می دهد …

۱۰ اتهام یحیی – اخبار ایران من https://myirannews.ir/عمومی/۱۰-اتهام-یحیی-اخبار-ایران-من/ https://myirannews.ir/عمومی/۱۰-اتهام-یحیی-اخبار-ایران-من/#respond اخبار ایران من Wed, 27 Jan 2021 08:36:35 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/۱۰-اتهام-یحیی-اخبار-ایران-من/ به نظر نمی رسد پرسپولیس راهی بهتر از یحیی گل محمدی داشته باشد. انتقاد به معنای انکار نیست. با این حال ، آنها باید از برج عاج پایین بیایند ، به انتقادات گوش فرا دهند و با جدیت وارد عمل شوند. حسن رفتار و سخنان خوب وی توسط حمید مطهری تا حدودی پاسخ می دهد …

به نظر نمی رسد پرسپولیس راهی بهتر از یحیی گل محمدی داشته باشد. انتقاد به معنای انکار نیست. با این حال ، آنها باید از برج عاج پایین بیایند ، به انتقادات گوش فرا دهند و با جدیت وارد عمل شوند. حسن رفتار و سخنان خوب وی توسط حمید مطهری تا حدودی پاسخ می دهد و پس از آن افراد می خواهند اقدامی انجام دهند. ارسال اراذل و اوباش برای هشدار به مخالفان دیگر م .ثر نیست. پرسپولیس یک “مشکل” دارد و باید برطرف شود. گوش کنید ، یا روزی این نمازگزاران به شما حمله می کنند.

به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه یک شهروند دارد وی نوشت: “اگرچه 10 بازی طول کشید تا پرسپولیس برای اولین بار در این فصل در اراک مقابل آلومینیوم به پیروزی برسد ، اما این تساوی متوالی بدون باخت بود. فقط یک پیروزی در دو ماه گذشته ، هفت بازی و فقط یک کلین شیت و بدون سرگرم کننده است. برای همه ستاره ها و خطوط ، پس از آن مسئله برتری سفید است. البته ، تیم همچنین دارای موضوعات جانبی است ، اما نقش متخصصان در مورد محتوا غیرقابل انکار است.

یحیی گل محمدی می گوید ما هیچ مدافع میانی نداریم و به جای آن از مهدی شیری استفاده کردیم. شیری به دلیل بدن ، در بین بازیکنان پرسپولیس بدترین خط دفاعی بود. به نظر می رسد میلاد سرلک ، کمال کامیابی نیا ، احمد نوراللهی و بسیاری دیگر بهترین گزینه ها باشند. بعلاوه ، بعد از جدایی جسورانه خلیل زاده ، مدیر مدرسه باید آسیب احتمالی به جلال حسینی یا محمد حسین کنعانی زادگان را در نظر بگیرد. آیا یک هافبک در تیم های شروع کننده و لیگ یافت نمی شود؟ آیا همه مخالفان ایرانی دیگر لالیگا هستند؟

واضح و آشکار بود که اصرار بر استفاده از جلال حسینی 40 ساله در هر دو بازی می تواند برای بازیکن طاقت فرسا و ناامن باشد. یحیی گل محمدی مجبور شد به جلال استراحت بدهد و روش دیگری برای بازی در بازی های سبک وزن جایگزین کند. با این حال به نظر می رسد سرمربی تیم اطمینان داشته که حسینی تا پایان نیمه مصدوم نخواهد شد! یحیی باید بسیار خوشحال باشد که مصدومیت جلال قبل از بازی با سپاهان و استقلال اتفاق نیفتاده است.

داستان محمد انصاری بی نظیر است. مدت ها به آموزش گروهی اضافه می شد ، اما بازی نمی شود. گفته می شود که آنها به تدریج به تیم اضافه می شوند. درست است – این در شرف شروع است. غیرممکن است که او را دائما نیمکت نشین کرده و مانع از استفاده او از بازیکن در همان فریب شود. نیمه بازی در اراک ، در یک بازی که تیم حریف دیگر نمی خواست حمله کند ، شروع خوبی بود.

انتقاد از عملکرد احسان حسینی پوچ است. اگرچه او در بازی ضعیف بود ، اما در گذشته باید با اعتماد به نفس و دانش زیادی در بازی های ساده بازی کند. بازیکنی که در پایان فصل گذشته حتی چهار بازی سنتی به او اعتماد نشده باشد ، هیچ فشار خاصی روی فشار زمین خود ندارد. این جوانان چه احسان حسینی و چه حسینوپور ، برزگر ، شریفی و دیگران اگر با استعداد هستند باید بازی شوند و اگر استعداد بالایی ندارند باید جای خود را در لیست با استعدادترین جوانان قرار دهند. چرا باید به بازیکنانی که نمی توانند آب گرم بگیرند فرصت داده شود هر روز مربیان مسئولان پرسپولیس شوند؟ چرا باید یک فرد با استعداد 4 سال تمام شب را با جلال حسینی بیدار باشد؟ در تاریخ مدرن فوتبال ایران ، افراد کمی به عنوان علیرضا منصوریان مورد انتقاد قرار گرفته اند (اما ناراضی هستند) ، اما حتی علی منصور این جرات را داشت که در دربی تهران 2 سال بزرگتر از احسان حسینی با مجید حسینی روبرو شود. مجید کسی بود که موفق شد در جام جهانی مقابل اسپانیا و پرتغال شرکت کند. منصوریان همچنین با امید نورافکن و چند نفر دیگر معالجه کرد اما سرمربی پرسپولیس می ترسد در بازی های ساده و بدون تماشاگر به جوانانش فرصت دهد.

بوژیدار رادوشویچ و حامد لک دو گلی بودند که در سطح بسیار خوبی به کارشناسان پرسپولیس اهدا شدند و هر دو پس از مدتی گل خوردند. آیا این اتفاق اتفاقی افتاده است؟ روزی که سابقه پزشکی در لیگ برتر را داشت رادو به این باشگاه پیشنهاد شد. لک همچنین نشان داد که با ورود به لیگ قهرمانان آسیا برخی موارد را باید منتظر بماند. امروز بوژیدار کجاست؟ نقطه کجا می رود؟

پرسپولیس تقریباً در آخرین لحظه های بازی خود باخت. آهن ، آزادی ، آهن و اکنون ریخته گری. بنابراین ، حتی روزی که سرخپوشان باید توپ را به دروازه اراکی بیندازند ، آنها در دقایق پایانی این آلومینیوم بودند که یکی از این دو موقعیت خوب را از دست داد و از دست داد. عود مجدد این عمل یا به دلیل ضعف جسمی است یا به دلیل مسائل فنی و روحی ، که در هر سه مورد تسهیل کننده را درگیر می کند.

آرمان رمضانی؛ بدون توضیح

یحیی گل محمدی فرهنگ باستانی را در تخت جمشید احیا کرد. البته ، مربیان گذشته در گذشته گاهی شکایت می کردند ، اما معمول نیست که آنها مرتب شما را سرزنش کنند. امروز درخواست اخراج مدیر و فردا اخراج بی مورد او فنی است. امید دادن به نخست وزیر عجیب است … اینکه بگوییم “خطای قاضی در اعلام حکم منجر به مصدومیت سه بازیکن ما شد” از امیر قلعه نوی و محمود فکری ناشی نمی شود. مسیر موفقیت پرسپولیس در این سال ها تقویت فرهنگ “کار به جای شکایت” بود ، اما اکنون این گروه به رقبای خود شباهت دارد. آیا می توان به مدت یک ماه از زمین چمن آزادی ، باتلاق قائمشهر ، اردوی آماده سازی در قطر و ورزشگاه اراک شکایت کرد؟ تخت جمشید واقعی در کجای آفتاب زندگی می کند؟

داستان تهمت تیم داخلی به پایان نرسیده است. در هر صورت ، ناکامی سرخ ها با عبارت “دست خالی” توجیه می شود و به نظر می رسد موضوع هیچ ارتباطی با نیروهای ضد حمله ندارد. پرسپولیس اولین فصل خود را مقابل آلومینیوم از دست داد. تیمی که بمب به آن منتقل شد “محسن ربیع خواه” بود و هنوز به بازی نرسیده است. وقتی گفته می شود سرمربی چیزی ندارد ، از اعتماد به نفس بازیکنان در اینجا کاسته می شود. علاوه بر این ، اگر استقلال را یکی از مهمترین تیم های لیگ بدانیم ، چند بازیکن پرسپولیس را می توانید پیدا کنید که آماده باشند تا گل های تیمشان را با گلهای آبی ها بزنند؟ یا اینکه حاضر است کل خط دفاع پرسپولیس و کل دفاع استقلال را تغییر دهد؟ یا آن را به بازیکنان وسط تیمش بدهید و بازیکنانی را در این بین ببرید؟ تنها ناکامی در پرسپولیس مربوط به خط زشت است ، جایی که هیچ مسئله عملی و اتکا به تعداد اندک وجود ندارد. خرید بد این لیست را کور کرده است و شخصی مانند نوراللهی علاقه زیادی به جوانان دارد که به دنبال نام هستند. چه کسی عبدی را سال گذشته می شناخت؟ حتی در اینجا ، عبدی دوم و احتمالاً علیپور و طارمی دوم باید در دسترس مربی باشند. در غیر این صورت ، حامد لک ، جلال حسینی ، کنعان ، انصاری ، آقایی ، نعمتی ، نوراللهی ، سرلک ، کامیابی نیا ، پهلوان ، شجاعی ، عالیشاه ، امیری و عبدی برای تشکیل یک گروه آبرومند کافی نیستند. چگونه این اسامی در این غر زدن ها جای می گیرد؟

ما همه اینها را گفتیم و یک نکته باقی ماند. یحیی گل محمدی بره؟ هیچ چیزی. چه کسی خواهد رفت؟ آیا عموها برادر دارند؟ مهدی تارتار حد وسط است؟ یا خربزه های بسته و گران قیمت مانند الکس نوری؟ پرسپولیس که یک بازار مستقل ضد خارجی است ، به نظر نمی رسد گزینه بهتری نسبت به یحیی گل محمدی داشته باشد. انتقاد به معنای انکار نیست. با این حال ، او باید از برج عاج پایین بیاید ، تا انتقادها را بشنود و موضوع را جدی بگیرد. حسن رفتار و سخنان خوب وی توسط حمید مطهری تا حدی پاسخ می دهد و پس از آن افراد می خواهند اقدامی انجام دهند. ارسال اراذل و اوباش برای هشدار به مخالفان دیگر م .ثر نیست. پرسپولیس یک “مشکل” دارد و باید برطرف شود. “گوش کن ، در غیر این صورت روزی این نمازگزاران به تو حمله خواهند کرد.”

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/۱۰-اتهام-یحیی-اخبار-ایران-من/feed/ 0


[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]