به برترین مرجع تخصصی ویلا در ایران خوش آمدید.

تجهیزات و محصولات فناورانه دانش‌بنیان‌ به کمک صنعت آبزی‌پروری می‌آید

سه شنبه 30 شهريور 1400
12:29
Casper

از شرکتهای ماهر دعوت شد تا در این رویداد شرکت کنند تا نیازهای فنی شرکتهای آبزی پروری را برای رفع نیازهای پروژه مشخص کنند. به گزارش اخبار ایران من ، این مراسم در تاریخ 3 اکتبر 2010 توسط مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود. انواع …

تجهیزات و محصولات فناورانه دانش‌بنیان‌ به کمک صنعت آبزی‌پروری می‌آید https://myirannews.ir/اقتصادی/تجهیزات-و-محصولات-فناورانه-دانش‌بنیا/ https://myirannews.ir/اقتصادی/تجهیزات-و-محصولات-فناورانه-دانش‌بنیا/#respond Mon, 20 Sep 2021 13:03:53 0000 اقتصادی از شرکتهای ماهر دعوت شد تا در این رویداد شرکت کنند تا نیازهای فنی شرکتهای آبزی پروری را برای رفع نیازهای پروژه مشخص کنند. به گزارش اخبار ایران من ، این مراسم در تاریخ 3 اکتبر 2010 توسط مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود. انواع …

از شرکتهای ماهر دعوت شد تا در این رویداد شرکت کنند تا نیازهای فنی شرکتهای آبزی پروری را برای رفع نیازهای پروژه مشخص کنند.

به گزارش اخبار ایران من ، این مراسم در تاریخ 3 اکتبر 2010 توسط مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

انواع سیستم های آب ، چرخ ها و چرخ ها ، تخصص و تجربه کاربر برای تجهیزات و تجهیزات دریایی از مهمترین ویژگی های این رویداد است.

پاسخ به چالش های تکنولوژیکی پروژه هدفی است که با ترکیب دانش در زمینه زیر یک سقف دنبال می شود. همچنین با حفظ آن ، دسترسی و تقاضای فناوری در بازار تسریع می شود.

استفاده از تخصص متخصصان ، دانشگاه ها و امکانات علمی و پژوهشی ، تاسیس دستیارها و شرکت های آگاه و برگزاری جلسات حضوری پس از تأمین نیازها و برخی از نکات برجسته رویداد.

شرکتهایی مانند تولید ، تکثیر و پرورش ماهی ، خرچنگ و آرتمیا ، تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات دریایی ، پردازش مواد غذایی ، تولید ، تولید و فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه دهندگان هستند.

شرکتهای منابع طبیعی در کشور بر روی ساخت و نوسازی انواع روشهای کشاورزی و تکنولوژیکی کار می کنند و با حفظ ژنتیک ، طراحی و پرورش منحصر به فرد را به پرورش دهندگان بومی ارائه می دهند ، ماشین آلات و تجهیزات را برای کاشت و اصلاح و استفاده از دانش ماهی ارائه می دهند.

به گفته معاون علمی رئیس جمهور ، این رویداد یکی از چندین طرح برای ارتقاء استقامت و رقابت برای زنجیره های ارزش است که برای برآوردن نیازهای شرکت های مختلف با قدرت داخلی در مکانهای مختلف برگزار می شود.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اقتصادی/تجهیزات-و-محصولات-فناورانه-دانش‌بنیا/feed/ 0


[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]