به برترین مرجع تخصصی ویلا در ایران خوش آمدید.

مقررات کشورهای مختلف برای بازگشایی مدارس در سایه کرونا

سه شنبه 30 شهريور 1400
19:32
Casper

همزمان با شتاب بخشیدن به واکسن کووید -19 در کشورهای مختلف و تاکید بر مقامات سازمان بهداشت جهانی و صندوق کودکان سازمان ملل متحد در راه اندازی رویدادهای مدرسه در چندین کشور ، معلمان و کارکنان مدارس علاقه مند به واکسیناسیون در کلاس درس بودند. به گزارش اخبار ایران من ، یونیسف دریافت که دانش …

مقررات کشورهای مختلف برای بازگشایی مدارس در سایه کرونا https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/مقررات-کشورهای-مختلف-برای-بازگشایی-مد/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/مقررات-کشورهای-مختلف-برای-بازگشایی-مد/#respond Mon, 20 Sep 2021 20:58:35 0000 مردم و اجتماع همزمان با شتاب بخشیدن به واکسن کووید -19 در کشورهای مختلف و تاکید بر مقامات سازمان بهداشت جهانی و صندوق کودکان سازمان ملل متحد در راه اندازی رویدادهای مدرسه در چندین کشور ، معلمان و کارکنان مدارس علاقه مند به واکسیناسیون در کلاس درس بودند. به گزارش اخبار ایران من ، یونیسف دریافت که دانش …

همزمان با شتاب بخشیدن به واکسن کووید -19 در کشورهای مختلف و تاکید بر مقامات سازمان بهداشت جهانی و صندوق کودکان سازمان ملل متحد در راه اندازی رویدادهای مدرسه در چندین کشور ، معلمان و کارکنان مدارس علاقه مند به واکسیناسیون در کلاس درس بودند.

به گزارش اخبار ایران من ، یونیسف دریافت که دانش آموزان در سراسر جهان حدود 1.8 تریلیون ساعت در هنگام بیماری های هوایی از دست داده و افراد را از مطالعه خارج کرده اند: «در نتیجه ، دانش آموزان علوم و سایر مزایای آموزشی را از دست می دهند.

آنتونیو گوترش ، دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: “در بسیاری از کشورها ، درهای مدرسه به دلیل شیوع همه گیر بر روی کودکان و نوجوانان بسته خواهد شد.”

وی گفت: “ما باید افتتاح مدارس را در اولویت قرار دهیم و از کسانی که درگیر این بیماری همه گیر هستند حمایت کنیم.” ما وقت تلف کردن نداریم.

در سراسر جهان ، تخمین زده می شود که 131 میلیون دانش آموز در 11 کشور سه چهارم فرصت های شخصی خود را بین مارس 2020 و سپتامبر 2021 از دست داده اند. از این تعداد ، 59 درصد – یا حدود 77 میلیون – تقریباً تمام زمان آموزش شخصی خود را از دست داده اند.

بر اساس وب سایت یونیسف ، از دولتها ، مدیران و مدیران مدارس خواسته شده است که مدارس را بازگشایی کرده و کلیه اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس در مدارس را دنبال کنند ، از جمله:

– اهمیت استفاده از ماسک برای دانش آموزان و کارکنان مدرسه مطابق با دستورالعمل های ملی و محلی

– شستشوی دست و / یا آفت کش ها را ارائه دهید

– تمیز کردن مکرر محل و اقلام معمولی

– فضای خوب کلاس

ترتیبات برخی کشورها برای افتتاح مدارس در دوران کرونا

* ایتالیا

در ایتالیا ، حدود چهار میلیون دانش آموز در پایان تعطیلات تابستانی به کلاس های درس خود بازگشته اند و از معلمان خواسته می شود “کارت سبز” صادر کنند. دولت ایتالیا مصمم است همه تکرار دوره های از راه دور را ممنوع کند. مدرسه در 10 ایالت از 20 ایالت این کشور سال نو را از دوشنبه (13 سپتامبر) آغاز کرد.

ایرلند اگزامینر می گوید: “در 18 ماه گذشته ، دانش آموزان ایتالیایی زمان کمتری را در کلاس گذرانده اند.”

* پاکستان

در پاکستان ، مدارس ، کالج ها و دانشگاه ها از روز پنجشنبه (16 سپتامبر) فعالیت خود را از سر گرفتند. در ولسوالی های پنجاب و خیبر پختونخوا ، 50 درصد دانش آموزان دوره ها را تدریس می کنند.

بر اساس اعلام مرکز فرماندهی و عملیات ملی پاکستان ، به نقل از تلویزیون سماء ، همه دانش آموزان ، مربیان و افراد غیر آموزگار باید اولین واکسن کرونا را در 15 سپتامبر دریافت کنند. پس از 15 اکتبر ، فقط دانش آموزان واکسینه شده مجاز به ورود به کلاس درس هستند.

* هند

مدارسی که در ایالت اوتاراکند هند آغاز می شوند ، چند ماه پس از تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا ، در 21 سپتامبر (2021) بازگشایی می شوند. طبق دستورالعمل هایی که وزارت آموزش و پرورش برای مدارس دولتی در روز شنبه (18 سپتامبر) صادر کرده است ، کلاس های 1 تا 5 فقط سه ساعت در روز است و دانش آموزان مجاز به آوردن غذا به مدرسه نیستند.

به گزارش NDTV ، طبق قانون ، امکان یادگیری آنلاین نیز به دانش آموزان این کلاس ها ارائه می شود. مدیران مدارس همچنین باید اطمینان حاصل کنند که بهداشت شخصی ما در مناطق مختلف مدرسه ، از جمله کلاس درس ، ادارات ، مناطق مطالعه و توالت ها رعایت می شود. دانش آموزان و کارکنان مدرسه باید از ماسک استفاده کنند و از آنها دوری کنند.

* بریتانیای کبیر

در حالی که دانش آموزان بریتانیایی دو ماه پس از تعطیلات تابستانی خود را برای مدرسه جدید آماده می کنند ، کارشناسان هشدار داده اند که ویروس کرونا ممکن است در کلاس به کودکان و بزرگسالان سرایت کند.

شیوع این بیماری در اسکاتلند از 9 آگوست ، زمانی که ممنوعیت کووید کمی لغو شد ، هر هفته در حال افزایش است و بازگشایی مدارس اسکاتلندی از اواسط اوت منجر به افزایش موارد کووید -19 شده است.

با بازگشت تعداد بیشتری از دانش آموزان در انگلستان (بخش هایی از انگلستان) ، ولز و ایرلند شمالی به مدرسه روز دوشنبه (6 سپتامبر) ، والدین نگران هستند که اگر فرزندانشان در مدرسه به ویروس کرونا مبتلا شوند ، چه کنند.

در انگلستان ، دیگر مدارس نیازی ندارند که دانش آموزان در کلاس درس باز باشند تا ارتباطات به حداقل برسد. حباب های دانش آموزی در انگلستان سال گذشته و طول دوره شیوع کرونا در این کشور دوباره ظاهر شد و به مدارس گفته شد که دانش آموزان را به گروه های جداگانه تقسیم کنند تا هر دانش آموز بتواند در آن مشارکت داشته باشد. آنها قادر به برقراری ارتباط بودند و ترکیب و ارتباط اعضای جناح های مختلف برای محافظت از یک گروه از کرونا ممنوع بود.

در همان بازگشایی ، ممنوعیت استفاده از ماسک و انزوا برداشته شده است ، اما از همه دانش آموزان دبیرستانی خواسته شده است که هر سه تا پنج روز یکبار آزمایش خون بدهند. اگر کودک نتیجه ارزیابی مثبتی داشت ، باید طبق قوانین قبل از تعطیلات 10 روز در خانه تنها باشد. بر اساس دستورالعمل های دولتی ، کودک نیز باید آزمایش خون بدهد و تا زمان اعلام نتایج از خانه خارج نشود.

در اسکاتلند ، دانش آموزان تشویق می شوند که حداقل دوبار در هفته آزمایش کرونا انجام دهند. اگر کودکی در مدرسه علائم بیماری کووید -19 را داشته باشد ، کارکنان مدرسه از او مراقبت می کنند تا اینکه والدین بیمار او را به خانه ببرند.

دولت ولز همچنین به والدین توصیه کرد که فرزندان خود را هفته ای دوبار در طول سال تحصیلی ، بدون داشتن علائم یا عدم وجود علائم آزمایش کنند.

به گزارش ایندیپندنت ، تمام مدارس ایرلند شمالی از روز پنجشنبه (2 سپتامبر) باز بوده است. از همه دانش آموزان بین هشت تا چهارده سال و کارکنان مدرسه خواسته شده است که داوطلبانه برای آزمایش کووید اقدام کنند. این آزمایش هفته ای دوبار در خانه انجام می شود. دانش آموزی که نتایج آزمایش را دارد باید فوراً به دفتر Covid خود از طریق تلفن اطلاع دهد. والدین کودک باید او را برای انجام آزمایش PCR به محل آزمایش کرونا ببرند. اگر آزمایش PCR نیز مناسب باشد ، بیمار و کل خانواده باید تا 10 روز جداگانه نگهداری شوند.

* جوجه

همزمان با ماه سپتامبر و شروع مدرسه جدید در ترکیه در روز دوشنبه (15 سپتامبر) ، دانش آموزان ترک سال جدید را با رفتن به مدرسه حدود یک سال و نیم بعد از کلاس شروع کردند.

18 میلیون دانش آموز ترک از سال تحصیلی جدید استقبال کرده اند و واکسیناسیون برای کودکان بالای 12 سال از ماه گذشته مورد بحث بوده است. با این حال ، مطالعات ترکی جزوه ای 24 صفحه ای برای مدارس تهیه کرده است که راهنمای جلوگیری از افتتاح مدارس Covid-19 است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ، دولت ترکیه مبلغ 650 میلیون دلار به نزدیک به 58000 مدرسه در این کشور برای تأمین ماسک ، سموم دفع آفات و سرویس بهداشتی در مدارس اختصاص داده است. علاوه بر این ، 113000 کارگر برای تامین امنیت به کار گرفته شده اند.

وزارت آموزش ترکیه نیز اعلام کرده است که اگرچه مدارس بازگشایی می شوند ، اما معلمان و دانش آموزان نمی توانند در کلاس درس یا مدارس ملاقات کنند.

* سنگاپور

در همین حال ، وزارت آموزش و پرورش در سنگاپور شنبه (18 سپتامبر) از اجرای اولین ابتکار مدرسه به دلیل شیوع عفونت های کووید -19 خبر داد. انتظار می رود دانش آموزان از 27 سپتامبر تا 6 اکتبر به صورت آنلاین تحصیل کنند.

به گزارش رویترز ، از سرگیری موارد ابتلا به ویروس کرونا در سنگاپور بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس های درس را به تعویق انداخته است.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/مقررات-کشورهای-مختلف-برای-بازگشایی-مد/feed/ 0


[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]