به برترین مرجع تخصصی ویلا در ایران خوش آمدید.

ارشا اقدسی را شبانه کشتند!

پنجشنبه 14 مرداد 1400
17:29
Casper

هنگامی که خبر مرگ ارشا اقدسی در برخی رسانه های رسمی و صفحات مجازی پس از صبح سه شنبه 12 اوت منتشر شد ، یکی از دوستان نزدیک این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که پرونده بدلکار توسط تیم پزشکی ایران در حال بررسی است. . به گزارش ماه نیوز ، آرشا اقدسی …

ارشا اقدسی را شبانه کشتند! https://moonnews.ir/ارشا-اقدسی-را-شبانه-کشتند/ ماه نیوز Mon, 02 Aug 2021 23:21:57 0000 هنری و فرهنگی https://moonnews.ir/ارشا-اقدسی-را-شبانه-کشتند/ هنگامی که خبر مرگ ارشا اقدسی در برخی رسانه های رسمی و صفحات مجازی پس از صبح سه شنبه 12 اوت منتشر شد ، یکی از دوستان نزدیک این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که پرونده بدلکار توسط تیم پزشکی ایران در حال بررسی است. . به گزارش ماه نیوز ، آرشا اقدسی …

هنگامی که خبر مرگ ارشا اقدسی در برخی رسانه های رسمی و صفحات مجازی پس از صبح سه شنبه 12 اوت منتشر شد ، یکی از دوستان نزدیک این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که پرونده بدلکار توسط تیم پزشکی ایران در حال بررسی است. .

به گزارش ماه نیوز ، آرشا اقدسی که مدتی است برای بازی در یک فیلم خارجی و بدلکاری در بیروت زندگی می کند ، چند روز پیش هنگام کار دچار آسیب جدی مغزی شد.

پزشکان لبنانی گفتند که وضعیت جسمانی او مساعد نیست و او را در روز دوشنبه 4 آگوست در خواب مصنوعی قرار دادند تا خود را برای جراحی آماده کند ، اما این اتفاق نیفتاد و میزان زنده ماندن آرشا اقدسی یک درصد اعلام شد.

بر همین اساس ، ساعاتی پیش خبری مبنی بر آخرین وضعیت این هنرمند و بدلکار منتشر شد که وضعیت وخیم وی را نشان می دهد ، با درخواست دعا برای سلامتی مادرش و همچنین نقل قولی در مورد تمایل آرشا اقدسی برای اهدای عضو. و رسانه های رسمی را به خبر مرگ وی رساند.

البته خبر درگذشت آکداسی ابتدا در پست اینستاگرام یکی از دوستان فاش شد و به سرعت در صفحات سینمایی و غیر سینمایی برخی خبرگزاری ها و فضای مجازی پخش شد. دقایقی پیش ، گفت که با وجود درصد کمی از امید که برای زندگی آرشا باقی مانده است ، او هنوز زنده است.

دوست دیگر وی نیز با انتشار ویدئویی از بیمارستان بیروت در تهران ، خبر مرگ آرشا اقدسی را تکذیب کرد.

به گفته وی ، پزشکان ایرانی بر این عقیده هستند که آرشا اقدسی باید چند روز دیگر در این حالت خواب مصنوعی بماند و در صورت افزایش سطح هوشیاری ، احتمال دارد او به لبنان بیاید و در آنجا عمل کند.

وی با اصرار به اینکه هنوز امیدی وجود دارد و آرشا زنده است ، قول داد با اخبار دروغی که توسط دوستدارانش گفته می شود چیزی نگوید که بعداً پشیمان خواهد شد.

انتهای پیام


[ بازدید : 388 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]