به برترین مرجع تخصصی ویلا در ایران خوش آمدید.

چه کسی باید برای محدودکردن اینترنت محاکمه شود؟

پنجشنبه 9 بهمن 1399
6:13
Casper

به دنبال انتشار خبر احضار وزیر درگیری و حاشیه درگیری ، دلیل احضار این است که وزیر جوان دلیل احضار خود را با پهنای باند ، عدم فیلتر و غیره پیوند داده و اعلام کرده است. دلیل دیگر تماس تلفنی با افسر مسئول بیان عناوین خود ضمن تشکر از وی در مورد موضوع و دفاع …

چه کسی باید برای محدودکردن اینترنت محاکمه شود؟ https://moonnews.ir/چه-کسی-باید-برای-محدودکردن-اینترنت-محا/ ماه نیوز Wed, 27 Jan 2021 19:48:28 0000 عمومی https://moonnews.ir/چه-کسی-باید-برای-محدودکردن-اینترنت-محا/ به دنبال انتشار خبر احضار وزیر درگیری و حاشیه درگیری ، دلیل احضار این است که وزیر جوان دلیل احضار خود را با پهنای باند ، عدم فیلتر و غیره پیوند داده و اعلام کرده است. دلیل دیگر تماس تلفنی با افسر مسئول بیان عناوین خود ضمن تشکر از وی در مورد موضوع و دفاع …

به دنبال انتشار خبر احضار وزیر درگیری و حاشیه درگیری ، دلیل احضار این است که وزیر جوان دلیل احضار خود را با پهنای باند ، عدم فیلتر و غیره پیوند داده و اعلام کرده است. دلیل دیگر تماس تلفنی با افسر مسئول بیان عناوین خود ضمن تشکر از وی در مورد موضوع و دفاع از عملکرد جوانترین وزیر کابینه بود.“اگر قرار است با کسی تماس بگیرید ، باید با من تماس بگیرید.”

مسئله اصلی که در سخنان رئیس جمهور قابل توجه به نظر می رسد ، بحث پهنای باند و تقویت دسترسی مردم از طریق فضای مجازی و اینترنت است.

رئیس دولت با یادآوری وضعیت قرنطینه و محیط مراکز آموزشی ، مغازه ها و … که به دلیل شیوع ویروس کرونا تا حدی بسته شده بودند ، یادآور شد: اگر فضای مجازی نبود ، وظیفه آموزش دانش آموزان و کودکان کاهش می یابد. چی شد؟ در طول زمانی که مردم مجبور به زندگی در خانه های خود هستند ، این فضای مجازی سرگرمی مردم را فراهم کرده است …

صرف نظر از تمجید از توجه آنها به موضوع آموزش و سرگرمی مردم توسط فضای مجازی ، اما می تواند مورد محافظت قرار گیرد و دلیل اصلی و اصلی استفاده از فضای مجازی در نظر گرفته شود ، قانون حاکمیت دسترسی آزاد به اطلاعات است.

4 بهمن برابر ، 88 با عنوان قانونی قانون انتشار و دسترسی رایگان به اطلاعات اجرا شده بند 1 این قانون با اشاره به جمله “داده” ، این نکته ساده را بیان می کند که مطابق مفاد این قانون ، ارتباط مستقیم با فضای مجازی و اینترنت دارد.

طبیعتاً یکی از وظایف و مسئولیت های نیروهای حاکم پس از تصویب مقررات ، ایجاد زمینه ای منطقی و منطقی برای اجرای قانون است ، به این معنا که نمی توان از روسای جمعی و افراد و شهروندان مشمول قانون انتظار داشت برای اجرای یک کشور و مطابقت با آن. بستر مناسبی برای عملکرد آن وجود ندارد.

بند “D” مقاله مشخص شده تعریف اشخاص عمومی به یکی از زیر گروه های قوانین اشاره دارد: نهادهای وابسته به دولت و به معنای کلی کلمه شامل نهادها ، ارکان و اجزای آنها هستند که در قانون جمهوری اسلامی ایران ذکر شده اند.

قانون اساسی ایران این ایالت را شامل کلیه ارکان حاکمیت از بالا به پایین به معنای عام می داند ، که مطابق با خط تحت عنوان دولت به معنای عام است.

چنین رویکردی شامل دامنه و حاکمیت قانون مورد بحث است همه نهادهای حاکمیتی در موضوع شورای حکام از قاعده قانون مستثنی نیستند و تنها استثنائاتی که در فصل چهارم آورده شده است به صورت اسرار دولتی ، حریم خصوصی ، موارد امنیتی و غیره است ، همه موارد استثنا به حریم خصوصی و اطلاعات طبقه بندی شده افراد برمی گردد.بنابراین ، طبق قانون ، همه دستگاههای دولتی موظفند راهی عادلانه و مصالحه ای برای دسترسی مردم به اطلاعات لازم فراهم كنند ، همانطور كه ​​ماده 2 این قانون به صراحت می گوید: “هر ایرانی حق دسترسی به اطلاعات عمومی را دارد ، مگر” استفاده از اطلاعات عمومی یا آگهی توسط قوانین و مقررات قابل اجرا اداره می شود. “

لازم به ذکر است که فصل ششم این قانون شامل موارد مجاز مسئولیت مدنی و کیفری ، با مفاد بخش 22 در قانون رفتار مربوط به این قانون است. مقصر بیشتر اینها در معاملات دخیل هستند برای جلوگیری از دستیابی به اطلاعات و عدم رعایت مفاد این قانون در مورد مهلت های مقرر این دو عنوان برای درک نقش مهم قانون انتشار و درک آزاد اطلاعات کافی است.

آیین نامه اجرایی آن ، که در ماده 11 در سال 1993 اجرا شد ، علاوه بر مفاد قانون فوق ، کار نیروهای حاکم را برای ایجاد بستر مناسب برای آگاهی شهروندان از اقدامات دولت تنظیم می کند.

ماده 1 آیین نامه در تعریف موارد داده پیام ، که با عنوان عمومی اطلاعات ذکر می شود ، هر نوع صدا ، تصویر ، فیلم ، متن ، شماره ، نقشه یا بایگانی یا ترکیبی از آنها را در نظر می گیرد به عنوان یک نرم افزار نرم افزاری ثبت شده است. با رعایت قوانین در تأیید نکات مطرح شده توسط رئیس محترم دولت در مورد یادآوری و یادآوری هنجارهای قانونی ، آقای روحانی هیچ مقاله ، مقاله یا نظری در مورد هیچ کتاب حقوقی برای اقدام قانونی علیه افراد ندارد برای اجرای قانون یا فراهم کردن زمینه های اجرای قانون. برعکس ، باید علیه کسانی که اجرای قانون را مانع یا مانع آن هستند ، اقدام شود.

شرایط اولیه و مقدماتی اجرای قانون انتشار اطلاعات و دسترسی آزاد باید شامل مکان مناسب اینترنت یا به عبارت دیگر گسترش پهنای باند باشد که این وظیفه وزارت ارتباطات و وزیر کابینه جوانان است.

* وکیل


[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]